SPANX Pre-Order by Kerry Blogshop

Tau ke SPANX tu apa?
Kalau tak tau SPANX, ASSETS tau tak?
Tak tau jugak?
Ok. Meh sini nak cite...



SPANX and ASSETS tu ialah pakaian pembentukan badan atau body shaper yang diilhamkan oleh Sara Blakely. Bukan sejenis je barang yang dia ada. Dari girdle mirdle, sehingga la ke swimming suit. Sume ada. And bukan satu je jugak tahap kekurusan yang you boleh dapat. Dari Medium hingga la ke Super Duper slim kata orang gitunye...

In-Power Line Super Higher Power

In-Power Line ni range SPANX yang paling glamer la gamaknye. Harga, kalau ikutkan taklah semahal brand PCantik tu. Nak pakai pun tak la sesusah PCantik tu. Kaler pun ada byk pilihan.

Dulu saya rasa susah jugak nak beli. Ragu ragu pun ada. Pasalnye benda ni tak jual kat kedai. And memandangkan ia lagi eksklusif dari jenama PCantik tu, tak jugak ia di jual merata rata. Jadi macam mana nak beli kan...

Cari punya cari... Blog walking dan blog jogging bagai... Saya terjumpa satu blogshop ni. (Nota kaki: Saya adalah manusia yang paling tak suka beli kot online). Blogshop Kerry nama dia.. Apparently, Cik Kerry ni mmg jual barang dari jenama yang agak susah atau agak mahal di Malaysia. Saya jadi terexcited terlebih sudah.... 

Jadinya, apa kata.... Kalau you all nak try Spanx ni... cuba cuba la kat kedai Cik Kerry tu. Mungkin dari jenis yang asyik ada masalah bila membeli online mcm saya ni pun boleh puas hati. Apa kata anda?





No comments:

Post a Comment