Handbag Auction

Saya agak terkilan.
Saya ingatkan saya kene g Dubai hari ni.
Jadi saya dah beria ia nak g ada satu event ni.
Divine Desert and Handbag Auction nama event tu.
Auction for charity.
Sambil membeli sambil menderma.
Kan saya amat suka shopping.
Handbag yang di auction kan tu pun bukan calang calang.
Dari Miu Miu hingga la ke LV.
Sume baru.
Starting auction price is 500AED.
Event ni esok.
Disebabkan saya ingat meeting saya kat Dubai hari ni,
saya pun register la untuk attend.
Ada cabutan bertuah.
Hadiah utama bukan calang calang.
Trip for 2 to Maldives ok...
Tapi rupanya meeting saya kat Dubai tu esok.
Maka saya terpaksa bagi sayanye ticket tu kat officemate sayanye wife.
Saya sangat sedih.
Untuk mengubati sedih saya ni....
Boleh tak saya nak beli bag kat bawah ni?
Original price boleh?


No comments:

Post a Comment