Nickname Baru

Skang kat ofis aku ada nickname baru. Bebudak ni panggil aku Ju-on. Asalnya di suatu pagi yang damai, ofis tu penuh. Selalunya tak penuh sebab Shinhab slalu tak datang. Masa tu ntah kenapa dalam pada aku dok pikir nak tulis email kat sapa ntah aku terbuat satu bunyi. Bunyi nye lebih kurang macam dalam video kat bawah ni, minit 0.25. (PERHATIAN: Kalau korang tak berani tengok cerita hantu, tak yah le dengor bunyi ni ye..)



Terkuat plak aku buat bunyi tu. Sekali Shinhab tegur "Do u need oil for ur throat?". Habis satu ofis aku gelak. Maka aku plak pi bercerita pasal bunyi tu macam cite Ju-on. Being non-Asian, none of them tau cite tu. Punya lah beria aku explain bagai.

Since then, sebut la pasal apa pun mesti diorg ungkit pasal Ju-on tu. Dari kira bape kepala yang nak attend Gorla nye farewell sehingga la siapa yang habiskan biskut kat ofis tu. Sume Ju-on. And kadang2 tersasul sebut Jungmin jugak.

Wakakakakka....

No comments:

Post a Comment