I Have Intention of Going to Azkaban

Tajuk di atas takde kene mengena dgn cerita di bawah.

Hari ni 1st time aku kuar dgn this one Malaysian guy yang aku kenal through FB. Takut gak. Alhamdulillah everything went well.

Bukan senang aku nak ada kawan kat sini. Nak cari mmg tak reti la. Kebetulan this guy tegur kat FB. Lama jugak la kitorg chatting. Dalam sebulan mcm tu. Then semalam public holiday. Hari ni aku mmg rasa nak tgk Transformer 3 sebelum biz trip to Korea. Takut miss mcm miss X-Men.

Ntah macam mana sblm keluar tu chat dgn this guy kejap kat FB. I told him that I'm going out. Then dia kata dia pun nak tgk Tx3 gak tapi tak nak tgk sorg. (Ngayat kah itu?) Aku tetiba selamba je ajak dia g tgk skali. Maka terjadi la janji itu.

Tgk kat AD Mall je. First time kuar je mesti AD Mall. huhu.. Kenapa? Sebab itu tempat mainan aku. Apa apa jadi umah dekat. Beli tiket, dia bayar. Aku nak bayar balik dia tak nak amik. Abis wayang lapar la plak kan. Nak makan. Aku ingat nak makan dalam AD Mall je. Tapi dia ajak g Noodle Bowl kat Zayed Sport City. Rasa macam ok gak. G la makan sana. Dia bayar lagi.

Tu je. Pastu aku balik rumah. Kene balik. Kalau tak nak gak lepak lagi tgk live band kat memana kan. Tapi memandangkan esok aku ada flight kol 8.45 pagi.. lupakan je la hasrat tu dulu... Maybe next time...

2 comments: