Back to Seoul

It's raining here.. Heavily plak tu... takde can nak merayap...

Plan asal mmg cantik yang amat. Khamis cuti. Jumaat cuti. Sabtu cuti. Ahad kene ada kat Seoul. So original plan was fly from AD to KL on Thursday morning. Sampai thursday afternoon. Lepak Malaysia sampai sabtu, ahad fly to Seoul. Perfect.

So, I did my research with my lovely travel arranger (yang amat sabar dengan request2 ku itu). Total of 5 options. Called up Etihad to check flight availability to KL. Ada lagi kosong. Called my boss for permission. Got the permission. Chose my options, and asked Rozannae to book. Called Etihad to get that seat from AD to KL. HABIS!!!!!!!!!!


Terpaksa called Rozannae secepat mungkin untuk kensel Option 4 and back to Option 1 which is direct AD-ICN-AD.

Homesick kah? Tidak... saya cuma ingin mengambil kesempatan di atas peluang yg tersedia. Malangnya tak berjaya.. Cuba lagi di masa akan datang ye...

No comments:

Post a Comment