Sedih Sob Sob

Ye.. saya tau lama sangat saya tak update apa jadi dengan saya kat sini... Sebabnya saya sangat sibuk. Mana nak uruskan diri. Mana nak uruskan kerja. Mana nak uruskan kawan kawan lagi.. huhu...

Anyway, saya dah kehilangan 2 kawan yg sangat baik dgn saya kat sini.. Sob Sob!!

1. My Colleague Sari...

I was quite closed to him in the office. Sesama buat projek. Luahkan perasaan tak puas hati. Saling bagi semangat. Gaduh pun pernah. Menangis nangis sebab stress... He taught me a lot about work-life balance. But unfortunately he cannot find his here in GE. Proves that money is not everything...

I miss him a lot. Cried when I was pressured to the lowest by other Comops missing him. I will keep missing him...



2. My spare driver Shuhaimi....


Satu keputusan yang mengejutkan. Bukan sebab tak sangka tapi sebab terlalu cepat. Mie going back to Malaysia for good. For almost 2 years here, I've sent home a few others. But sending him home was the hardest to accept. He's a good man. Very good man. Rajin tolong orang walaupun diri sendiri terseksa. 

I will miss him too. Not just me. A lot of other Malaysia. His name will be spoken a lot by us. Even the little kiddo... Bergenang air mata setiap kali teringat pesan Mie kat little Amni.. Now Amni lost her favorite Uncle Mie. Takpe Amni.. Aunty Mariah will always love you sayang...



Bersempena itu.. aku tujukan lagu ni untuk korang berdua (walaupun Sari tak paham bahasa melayu and Mie most probably tak baca pun blog ni..)



MAY OUR PATH CROSS AGAIN....





No comments:

Post a Comment