Luahan Perasaan

Aku tau perbuatan ni salah. Tapi aku nak buat jugak. Sebab kat sini takde org nak dengar aku membebel dalam bahasa melayu.

Aku bid projek ni dengan company S. Dari dulu S ni mintak macam2. Apa ke bodoh ke, penakut ke si S ni aku tak tau le. Semua benda dia nak comply. Banyak nau ke duit ko? And bukan benda yang related to machine lak tu yang dia nak aku review. Yang dirisaukan nye kaler apa cabinet yang aku supply. Brapa besar pintu masuk cabin. Air conditioning nye description. Aku layankan aje. Aku anta 2 page of description untuk air cond tu. Boleh dia kata description is too short. Ko ni risau sangat ke engineer ko panas. Tak risau ke machine ko tak jalan? Tak risau ke minyak ko tak di pump keluar dari bawah tanah tu?

Kamon la. Bukan nak kutuk sangat. Tapi projek ni has been going on since March ok. Skang dah December. Takde satu soalan pun datang tanya macam mana nak start/stop machine ke, nak share loading machine tu ke, machine nye min or max speed before dia bergegar ke.... Aku rasa tu lagi penting kot dari kaler cabinet ni. kitorg supply 15 cabinet kott.. ko ingat kitorg nak main2 ke.. duhhh..

Sekian.

No comments:

Post a Comment