Buka Posa @ MyCrib

Selalu sangat aku g makan umah kak may.. mmg ada terniat nak ajak kak may dtg makan kat umah. tapi asyik la bertangguh. tapi sempena bulan ramadhan.. dengan pahala memberi makan org berbuka yg berganda ganda.. aku berbesar hati menjemput kak may sekeluarga dan seangkatan utk berbuka kat umah aku yang tak seberapa.
Memandangkan kak may mmg handal memasak.. kecut jugak aku memikirkan menu. jadi aku amik menu yang paling senang iaitu nasi ayam.
Bangun pagi turun bwh beli ayam terus buat sup. dah siap marinate ayam, rest kejap. petang lepas asar baru start goreng. dalam kol 630 dah siap almost semuanya. just nice la sebab tetamu datang dalam kol 7. air pun aku buat simple je. sirap limau and teh o. ada satu jus botol beli kat bawah n air mineral.
Alhamdulillah.. semua suka nasi ayam aku buat.. lega rasanya...




No comments:

Post a Comment