One More Week

The clock is really ticking... fast... huhu...

sedar tak sedar lagi seminggu je lagi. Insyallah minggu depan aku akan jadi isteri orang. Cuak? Hell yeah... Sedia? Also yes... Everything will be new. Yang paling takut is the fact that I can no longer make decision on my own, but he can. Oh my... Mmg menggigil part ni. As a person who makes her own decision for the longest time ever... the expectation to be a follower to mmg menakutkan.

agaknye sbb tu la ada je org yg tak kawin kawin kan... ada gak la time time yg kecut perut n rasa nak putuskan je. serius ada.. tapi he is very understanding, very mature, n sangat la penyabar. aku ni baran kot.. keras kepala.. semuanya la kat aku. huhu... kalau buku bertemu ruas mmg ada harapan tak jadi kawin.

Insyallah... doa aku hanya untuk segalanya berjalan lancar dan seterusnya juga lancar sehingga ke akhirnya. Tak mau slalu gaduh2 pasal aku tau diri aku yg keras hati ni kalau gaduh mmg susah naik baik balik..

Pada yang belum beli hadiah lagi masih sempat nak berbuat demikian. Antara wish list aku ialah toaster oven, TV Sony Bravia 50", microwave, coffee machine cbtl, and lots of corningware utk hidang makanan... arasso?

No comments:

Post a Comment